Ali Koç donated 160 million euros.

  • 07 Haz 2026 03:50
  • Güncelleme: 12 Haz 2026
    1 dk. Okuma Süresi
Yazı Özetini Göster

Fenerbahçe’nin genel sekreteri Burak Kızılhan, Ali Koç’un kulübe astronomik bir miktarda bağış yaptığını duyurdu. Kızılhan, Koç’un görev süresi boyunca 80 milyon euro alacağı olmasına rağmen Fenerbahçe’ye yaklaşık 160 milyon euroyu karşılıksız olarak bağışladığını açıkladı. Bu bağış, Koç’un alacağı miktarın iki katıydı ve kulübü büyük ölçüde destekledi. Burak Kızılhan’ın bu açıklaması, Fenerbahçe camiasında büyük bir sevinç dalgası oluşturdu.

Bir Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Yazılar