<!-- gravity reklam model -->&#13;
 <div class="adModelsGravity">&#13;
 <div data-mbzone="Gravity" data-wbzone="Gravity"/>&#13;
 </div>&#13;
 <!-- END...
Rafa Silvadan bomba itiraf
Beşiktaş’ın eski futbol koordinatörü Serkan Reçber, çeşitli konularda açıklamalarda bulundu. Rafa Silva krizine de değinen Reçber, “Gelip ‘sakatım’ diyordu. ‘Neren ağrıyor?’ diye soruyorduk, ‘Belim ağrıyor’ cevabını veriyordu. MR çektik, iki kez gönderdik. Belinde ciddi bir sorun çıkmadı. Takım fitness çalışması yaparken, Rafa yerde minder üzerinde açma-germe hareketleri yapıyordu. Burada hiçbirimizin günahı yoktu. Hepimiz Beşiktaş’ın menfaatlerine uygun şekilde davrandık ve yaklaşık 7 milyon euroluk bonservis bedeliyle Rafa Silva’nın Benfica’ya transferini sağladık” şeklinde konuştu.
DEMİREGE GİTMEK İSTEDİ
Serkan Reçber, Demirege Tıknaz’ın Braga’ya transfer süreci ile ilgili olarak şöyle konuştu: “Portekiz’de kendini çok iyi hissettiğini ve gelişimine Avrupa’da devam etmek istediğini söyledi. Benim, hocanın odasına gelerek, başkanı da arayıp ayrılmak istediğini söyledi. Biz kalmasına dair görüş bildirmemize rağmen gitme isteği bu transfere yol açtı.”
KALITSAL PROBLEMLER
50 yaşındaki futbol adamı, Beşiktaş’ta 4-5 senedir sürdüğünü söylediği kalıtsal problemler olduğunu belirtti. Reçber, “Sergen hocanın da dediği gibi zamana ve birkaç transfer dönemine ihtiyacımız vardı. Devre arasında takımın yüzde 30-40’ını oluşturmuştuk, hedefimiz bunu yaz transferleriyle yüzde 70-80’e çıkarmaktı. Devre arasında yapacağımız transferlerle şampiyonluğun en güçlü adayı olacaktık” diye konuştu.