Fenerbahçe, G.Saray'a yenilmesinin ardından şampiyonluk umutlarını tüketerek psikolojik olarak zor günler geçiriyor. Bugün evinde RAMS...
Topuk Yaylasında Takım Hazır
Yazı Özetini Göster
Fenerbahçe, Sezon Başı Kampı İçin Topuk Yaylası’nda Hazırlıklara Başladı
Fenerbahçe, sezon başı kampı çalışmalarının ilk etabını Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’nde gerçekleştiriyor. Takımın A takımı için tesislerin hazır hale getirildiği belirtiliyor.
Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerin büyük önem verdiği tesislerde herhangi bir sorun yaşanmadığı bildirildi. Ayrıca Futbol Direktörü Oğuz Çetin’in de tesislerde sık sık kontrollerde bulunduğu ifade edildi.
Düzce, Fenerbahçe, Aziz Yıldırım ve Oğuz Çetin etiketleriyle ilgili detaylar için haberimizi inceleyebilirsiniz.