Beşiktaş, yeni bir teknik direktörle anlaşmalıdır çünkü Sergen Yalçın ve ekibi takımı kurtarmak için yetersiz...
Taraftar istemeyince bıraktım
Beşiktaş’ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, Kafa Sports’a verdiği röportajda ayrılık süreci hakkında açıklamalarda bulundu. Yalçın, taraftarların istemediği takdirde ayrılacağını belirterek, “Taraftar istemezse bırakırım dedim. Taraftar istemedi, bıraktım” dedi. Ayrıca Yalçın, Beşiktaş’a ‘Hayır’ deme ihtimalinin olmadığını ve görevi kabul ederken hedef koyulamayacağını söyledi. Yalçın, “Beşiktaş’a ‘Bu takımın düzelmesi için 2-3 transfer dönemi lazım’ dediğimizi hatırlatmak isterim. Beşiktaş taraftarı olarak ne dersiniz? Bu takım 18-19 maç kaybetmedi. Sonuçlar başarısız olabilir ama yapının yüzde 100 başarılı olduğunu düşünüyorum” şeklinde konuştu. Ayrıca Rafa Silva’nın durumuna da değinen Yalçın, “Rafa Silva’nın ne yıldızım? Nerede oynadı da ne yaptı? Ben Rafa Silva’nın geçmişini pek bilmiyorum” ifadelerini kullandı. Transferler konusunda da konuşan Yalçın, “Parayı verirsin Agbadou’yu alırsın ama hep yapamazsın. Bazen Olaitan gibi transferler yaparsın. Transferlerin sakatlığı yok, hepsi genç. Abraham’da kazanç 70 milyon euronun üzerinde” dedi. Son olarak, Cengiz Ünder ve Ersin Destanoğlu hakkında da konuşan Yalçın, Cengiz’in sakatlanması ve Ersin’in isteğiyle ilgili açıklamalarda bulundu.